Indsend tilbud Event: Bogføring i Dinero - få en gennemgang i din Dinero
Event: Bogføring i Dinero - få en gennemgang i din Dinero
Vi vil gerne invitere til et hands on event, hvor iværksættere får mulighed for at se Dinero og få indspark i hvordan det virker, samt hvilke krav man skal leve op til med moms og skat. Eventet skal derfor indeholde information om de mest grundlæggende færdigheder, som skal til for at bruge Dinero. Vi forventer, at der er små opgaver indkluderet, så iværksætterne får systemet prøvet af, om det er noget for dem at bruge. Er det et system, som iværksætteren allerede bruger, så skal de også gå skarpere fra eventet i forhold til at være bedre stillet til egen bogføring i systemet.
Vi ønsker et tilbud på et event, som både kan inspirere og gøre iværksætterne klogere på brugen af Dinero og f.eks. komme ind på:
- Hvad er Dinero?
- Hvordan virker det og hvordan bruger jeg det bedst muligt?
- Hvordan opretter jeg en faktura, bogføre smart, arbejder strategisk med bogføring osv.
Målgruppe: Iværksættere der har et par kunder og skal kende til de bogføringsmæssige krav der findes. Ligeledes hvordan man anvender et regnskabsprogram, Dinero, til at få styr på disse ting. Det kan være både som inspiration inden opstart, men mest for dem, som allerede er i gang og har brug for en hjælpende hånd i forhold til bogføring.
Dato for afholdelse: Den 20. maj 2025 fra kl. 16.00 - 19.00
Adresse/online: Amtmandstoften 1, 9800 Hjørring (anden lokation, hvis vi bliver mere 30)
Generelle krav og information:
Såfremt eventet er en succes kan iværksætterdanmark ønske at gentage eventet på et senere tidspunkt i projektperioden andre steder i Danmark eller online. Dit tilbud bør derfor tydeligt vise om det er en mulighed. Der er dog ingen garanti for yderligere events.
- Tilbud skal indeholde tydelig afsender
- Tilbud skal have en tydelig pris inden for opgavens budgetramme
- Dato for tilbudsafgivelse skal fremgå tydeligt
- Tilbudsgiver bedes angive om tilbuddet er gældende ved. evt. fremtidige indkøb. Leverancen samt pris skal være uændret.
- Tilbuddets udløbsdato skal angives ved tydelig datering.
- Prisen er inkl. kørsel og evt. materialer. Hvis det begrænser, hvor det kan afholdes i landet, så skal dette fremgå tydeligt.
Det er ikke muligt at afgive tilbud, hvis du samtidig er deltager i Iværksætterdanmark. Kontakt os ved tvivlsspørgsmål.
Erhvervshus Hovedstaden forbeholder sig retten til ikke at vælge et af de modtagne tilbud, hvis ingen tilbud vurderes at kunne udføre opgaven tilfredsstillende. I så fald vurderer projektet om opgaven annonceres på ny eller ikke gennemføres.
Baggrund for indkøb
1. Resume af projektet: IvDK – Iværksætterdanmark har en lang række tilbud til iværksættere med introduktion til alt det, der er godt at vide, når man starter en virksomhed. Ambitionen er at udbyde et fleksibelt tilbud til alle iværksættere i Danmark. Iværksætterdanmark skal så vidt mulig være tilgængeligt, hvor og hvornår det passer iværksætteren. Samtidigt arbejdes der med at blande forskellige læringsformer for at nå så varieret og bredt ud til målgruppen som muligt, så alle iværksættere, uanset erfaring og geografi oplever at kunne tilgå de samme muligheder. Læs mere om Iværksætterdanmark på www.iværksætterdanmark.dk.
2. Projektets overordnede målgruppe: Iværksættere – dvs. personer som påtænker / er i gang med / har besluttet at starte virksomhed, og virksomheder som er opstartet (har en CVR-registrering), der ikke er ældre end 3 år. Målgruppen kan være specificeret yderligere i nærvæende materiale.
3. Iværksætterdanmark (Erhvervshus Hovedstaden samt partnere) er opmærksom på at handle i overensstemmelse med de forvaltningsretlige principper om saglighed, økonomisk forsvarlig forvaltning, forbuddet mod varetagelse af uvedkommende hensyn, ligebehandlingsprincippet og proportionalitetsprincippet. Iværksætterdanmark gennemfører denne annoncering for at leve op til EU’s krav om, at ydelsen er købt på ”markedsmæssige vilkår” og for at finde en samarbejdspartner, der kan løse denne specifikke opgave på den bedst mulige måde.