Sådan kommunikerer du bæredygtighed til de 4 emotionelle kundetyper
Her får du en indflyvning i hvordan du kan kommunikere bæredygtighed ud til de 4 forskellige emotionelle kundetyper, både- online og i dit møde med kunden. Så du som iværksætter kan målrette din kommunikation om bæredygtighed.
Denne eftermiddag får du ny viden om:
- Hvordan du kan skræddersy din kommunikation
- Hvor du kommer i kontakt med din målgruppe
- Hvordan du bygger stærke relationer
- Hvilke indvendinger kundetyperne har, så du kan komme dem i forkøbet i din kommunikation
Vi vil også dykke ned i:
- Identificere og forstå de 4 emotionelle kundetyper og deres unikke købsmotivation
- Opbygge tillid og troværdighed gennem autentisk og emotionel kommunikation
- De psykologiske drivere bag bæredygtige købsbeslutninger
- Hvordan du overvinder almindelige indvendinger og barrierer (som hver af de 4 kundetyper har)
- Praktiske eksempler på succesfuld bæredygtighedsmarkedsføring
Din guide på vejen fra god ide til god forretning
Kamille Krog er en passioneret formidler med en professionsbachelor i e-handel og digital marketing og er certificeret specialist i emotionelle kundetyper. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at kommunikere bæredygtighed på en måde, der skaber ægte engagement og driver positiv forandring.
Som deltager skal du medbringe din egen computer.
EKSTRA: Vær’ med helt fra start til en eftermiddag med bæredygtighed og iværksætteri
Green Innovation Week event
Sted: Engvej 5, 7800 Skive
12:00 Mødes til let frokost
13:05 – 13:40 oplæg ved Head Up scenen ‘Sådan skaber du bæredygtig business’
Tilmelding her - senest 16. september