Styrk din forretning med en abonnementsbaseret indtjeningsmodel
En abonnementsbaseret indtjeningsmodel kan give din virksomhed det ekstra ben, der gør den mere robust end konkurrenterne. Med den rigtige abonnementsmodel får du nemlig en unik mulighed for at skabe gentagne, forudsigelige indtægter og bygge vigtige relationer med dine kunder.
På dette workshopforløb får du værktøjerne til at opbygge en abonnementsbaseret indtjeningsmodel med udgangspunkt i din forretning.
Workshopforløbet er for iværksættere, som overvejer at tilbyde hele (eller måske bare en del af) deres forretning som abonnemnet.
Det er, bortset fra din tid og entusiasme, gratis at deltage.
Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:
Du er iværksætter, og ønsker at styrke din forretningsmodel ved at gøre din indtjening mere robust og forudsigelig. Du overvejer om en abonnementsbaseret model kan være med til at styrke din forretning. Du får værdifuld viden om, hvordan du opbygger en abonnementsforretning eller en medlemsklub, der kan blive din primære indtægtskilde eller et ekstra ben i den eksisterende forretning. Vi giver dig:
- En grundlæggende forståelse af, hvad en abonnementsforretning er.
- De konkrete trin til at skabe og opbygge en abonnementsmodel eller medlemsklub op fra bunden.
- Afgørende indsigt i grundlaget for en succesfuld medlemsforretning.
- Gode råd og konkret sparring til at komme godt fra start og bedst muligt videre.
Undervejs på forløbet vil du få opgaver, og du skal derfor beregne 1-7 timers arbejde mellem hver arbejdsdag afhængigt af dit ambitionsniveau.
Efter forløbet vil du til gengæld have den nødvendige viden til, at kunne opstarte en abonnmentsforretning, have en konkret beskrivelse af hvordan din abonnementsforretning skal se ud og have en hands-on handlingsplan for dit videre forløb. Kort sagt: du vil have fundamentet for din abonnementsforretning og måske endda være klar til launch.
Dine guides på vejen fra god idé til god forretning
Mette Fruensgaard er partner i SignUp Academy, som har stor erfaring med at udvikle, optimere og skalere virksomheders abonnementsforretning. De har hjulpet mere end 500 virksomheder og iværksættere, både inden for B2C, B2B og B2G abonnements-koncepter.