Forstå dine kunders behov

Bliv klogere på dine kunder og tag din startup til det næste niveau!
Det er afgørende at forstå sine kunder og deres behov, hvis man vil styrke sin markedsposition og sit værditilbud. På dette workshopforløb lærer du at indsamle kundedata, så du kan blive klogere på dine kunders behov, udfordringer og adfærd.
Du vil helt sikkert få mest ud af workshopforløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:
Du har en virksomhed, som er under 3 år gammel. Du ønsker at få værktøjerne til at arbejde med kundedata, så du kan træffe mere kvalificerede beslutninger om udviklingen af din virksomhed.
På workshopforløbet lærer du at omsætte kundedata til kundeindsigter og tilpasse din forretningsmodel og styrke dit værditilbud og position på markedet.
Workshopforløbet består af 3 workshops, og efter forløbet kan du:
- Indsamle og bearbejde kundedata og sætte din tilgang i system.
- Omsætte kundeindsigterne til forretningsmæssigværdi, så du kan løfte din forretning til det næste niveau.
- Vurdere hvilke salgs- og markedsføringsaktiviteter, der er mest effektive i forhold til at nå dine salgsmål.
- Sondre mellem erkendte og uerkendte behov hos kunderne og formulere stærke kernebudskaber, som resonerer med målgruppen.
- Arbejde mere struktureret med din salgsproces og markedsføringsaktiviteter udfra dine kunders behov.
Undervejs på forløbet får du derudover mulighed for at få 1:1 sparring på dine specifikke udfordringer.
Din guide på vejen fra god idé til god forretning
Du møder Marie Gregersen fra Guiding Coach - Human Diplomat. Marie er konsulent og rådgiver i forretningsudvikling og salg samt ledelsescoach, og arbejder til daglig med iværksættere og mellemstore virksomheder, som ønsker at løfte deres virksomheder til et nyt niveau og positionere sig tydeligere på markedet.