Få styr på din markedsføring Tilmelding slutter: 28-04-2025 23.55

De digitale kanaler er afgørende for at nå ud til sine kunder. Derfor er det vigtigt, at du får styr på din markedsføringsstrategi, og finder ud af, hvordan du målretter dit indhold på dine digitale kaneler, så du kan markedsføre din forretning så effektivt som muligt. 

På dette workshopforløb giver vi dig en grundig introduktion til praktiske og målbare marketingstrategier, der kan styrke din forretning. Efter forløbet:

  • Har du en stærk forståelse for strategisk markedsføring og målgruppeanalyse.
  • Kan du skabe en sammenhængende markedsføringsstrategi og målrette dit indhold.
  • Kan du bruge relevante digitale værktøjer og måle effektiviteten i din markedsføring.
  • Har du en klar handlingsplan til at støtte din fortsatte markedsføringsindsats.  

Workshopforløbet består af tre workshops. og det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.

Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:

Du driver en iværksættervirksomhed, og du vil have praktisk viden om, hvordan du laver en effektiv markedsføringsstrategi. Du vil have konkrete værktøjer til at nå ud til din målgruppe og lave content der skaber engagement. Du vil også have indsigt i, hvordan du implementerer din markedsføringsstrategi på medier som Facebook, Instagram, Google og Youtube. Og så vil du gerne lære hvordan du opsætter kampagner, laver betalt annoncering, bruger SEO og nyhedsbreve til at understøtte din digitale markedsføring. 

Dine guides på vejen fra god idé til god forretning  

Lead Your Way har mere end 17 års erfaring med online markedsføring, og underviser og rådgiver til dagligt iværksættere i, hvordan de får mest muligt ud af deres digitale markedsføring. På dette workshopforløb sørger de for, at du får en klar og tydelig markedsføringsstrategi, som kan sætte retning for din digitale markedsføring. 

Skemalagte aktiviteter

Dato
Titel
29-04-2025
09.00 - 13.00
Workshop 1: Strategisk markedsføring og målgruppeanalyse
29-04-2025
09.00 - 13.00
Aktiviteten foregår online.
06-05-2025
09.00 - 13.00
Workshop 2: Kommunikationsstrategi og content marketing
06-05-2025
09.00 - 13.00
Aktiviteten foregår online.
20-05-2025
09.00 - 13.00
Workshop 3: Digitale værktøjer, implementering og målretning
20-05-2025
09.00 - 13.00
Aktiviteten foregår online.

Information

Tilmelding slutter
28-04-2025 23.55
Første aktivitet:
29-04-2025 09.00

Kontaktperson

Frederik Kirst Müntzberg

Frederik Kirst Müntzberg

Projektkoordinator
Erhvervshus Hovedstaden S/I

30108087