Sådan bruger du TikTok i din markedsføring

Overvejer du om din virksomhed skal på TikTok?

Vil du have værdifuld viden om, hvad der fungerer godt på TikTok, og hvordan du kan få succes på platformen? 

Så skal du deltage på dette event, som vi afholder i samarbejde med KEA Startup Hub og Micky Creatives.

På eventet bliver du klogere på, hvordan du implementerer TikTok i din markedsføring, så du får et stærkt fundament for din markedsføring på fremtidens sociale medier. Vi fokuserer på, hvordan du kan bruge TikTok som en effektiv platform til at komme ud til din målgruppe.

Helt konkret får du på eventet viden om:

  • Hvordan du kan bruge TikTok til at kommunikere autentisk og skabe relationer, der rækker ud over blot salg.
  • Konkrete tips til at opbygge en stærk TikTok-tilstedeværelse herunder:
    • Hvordan man udvikler engagerende og relevant content.
    • Hvordan man tilpasser sit content til KPI'er.
    • Hvordan man effektivt kan bruge trends, hashtags og storytelling.
  • Hvordan man skiller sig ud på platformen ved at bruge sine USP'er.
  • Inspirerende cases fra Danmark og udlandet, som viser hvordan mindre virksomheder har opnået succes på TikTok.

Du vil blive undervist af Lasse Christiansen fra Micky Creatives. Micky Creatives er et af de førende marketingburauer inden for markedsføring på TikTok, og Lasse er ekspert i kreativ markedsføring på TikTok. På to timer giver Lasse dig en grundig introduktion til TikTok som markedsføringskanal. 

Skemalagte aktiviteter

Dato
Titel
27-02-2025
13.00 - 15.00
Sådan bruger du TikTok i din markedsføring
27-02-2025
13.00 - 15.00
KEA Startup Hub, Prinsesse Charlottes Gade 38, D401, 2200 København N

Information

Tilmelding slutter
26-02-2025 23.55
Dato:
27-02-2025 13.00

Kontaktperson

Frederik Kirst Müntzberg

Frederik Kirst Müntzberg

Projektkoordinator
Erhvervshus Hovedstaden S/I

30108087