Tankelæser! – Forstå hvad der får dine kunder til at købe med Emotionelle Kundetyper Tilmelding slutter: 27-10-2025 23.55

Vil du forstå hvordan din målgruppe tænker – og hvordan du bruger den viden til at kommunikere og markedsføre så de ikke ”tænker over det”, men slår til med det samme?
Så skal du skynde dig at tilmelde dig dette oplæg om Emotionelle Kundetyper!
Emotionelle Kundetyper giver dig en ny forståelse af kundeadfærd, så du kan målrette din kommunikation og øge dit salg.
På oplægget vil du høre om…
- De psykologiske mekanismer bag alle købsbeslutninger
- Emotionelle Kundetyper som separations-værktøj og adfærden hos de forskellige kundetyper
- Konkrete eksempler fra lokale virksomheder i Aalborg
- Hvordan DU konkret kan markedsføre til de forskellige kundetyper
Oplægget er relevant for dig, der er i et marked med mange konkurrenter. Eller dig der bare gerne vil være mere tydelig i dine salgsargumenter. Eller dig der vil forstå, hvordan du sørger for at dine opslag, salgsdialoger og anden markedsføring rent faktisk skaber købelyst.
På eventet møder du
Sanne Dollerup har siden sin Ph.d. brugt de sidste 10 år på at udvikle metoden omkring Emotionelle Kundetyper. Hun har uddannet markedsføringseksperter i metoden og står bag Institut for Kundetyper, der hele tiden holder sig opdateret på udviklingen i markedet og hjælper både store og små virksomheder med at forstå deres målgruppe, lægge kommunikation og markedsføringsstrategier og skabe øget salg.